12 dagar kvar

Yees. Mindre än 2 veckor kvar nu!
Värdfamiljen befinner sig just nu i Sydafrika, Kapstaden för att säga precis.
Jason och Max har troligtvis fått magsjuka och Paris bara väntar på sin tur.
Surt!

Mina föräldrar har fått nått.. eeh. They're having a fit!!
Kommer inte alls på hur man kan uttrycka det på svenska!
De har iallafall satt ett ultimatum; om jag inte pratar med värdfamiljen över telefon eller/och skype inom typ.. en vecka kommer de inte låta mig fara. Hur de nu ska lyckas med det.

Skulle skype'at med Paris iförrgårkväll men hon somnade tydligen tidigt och glömde bort mig.
Fick hennes mobilnummer idag dock och skulle precis till att ringa då hon skriver till mig på facebook att hennes mobil inte har någon ström och att hennes laptop höll på att dö också.

Varför käns det som om hon undviker mig?

Iallafall så sa hon att hon skulle dra iväg ett sms till mig imorgon när jag kunde ringa.
Händer inte detta kommer jag fan snart komma in på samma spår som mina föräldrar!!

Kommentarer
Postat av: iDdLA

sv; så jäkla hemskt att han dog :/ finns inga ord :(

2009-12-30 @ 18:37:57
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0