Snart är det dags!

21 dagar kvar tills jag åker. Inte ens 3 veckor! Är det nu jag borde få någon sorts panik?

Måste komma på hur jag får med mig allt jag vill ha med i resväskan utan att överskrida 20kg. Finns mycket jag inte kan åka utan men antar att mina garderober lär se fulla ut ändå.
Varför har jag så mycket kläder jag inte ens använder?!

Aja. Snart kommer nog paniken. Har redan lite panik över Heathrow.
Jag och flygplatser = vart fan är jag?
Lär tappa bort mig på Arlanda trots att jag varit där ett antal gånger!
Jag kommer tappa mitt VISA-kort och därmed bli av med mina flygbiljetter!
Shit..

En bra grej kan man väl nämna också; ska fira lilla julafton med farföräldrarna och kusinerna idag!
Insåg igårkväll att jag inte hade några julkläder så tog bilen till stan på förmiddagen idag och efter ca en timme på stan och efter att ha spanat i varenda affär fastnade jag på Carlings!
Det blev en lång t-shirt med Mötley Crüe på! Är så glad över att äntligen fått tag på en! :D
Den har samma tryck som t-shirten på bilden nedan, men den är längre och gjord för brudar!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0