41 days to go!

41 dagar kvar nu!
Känns som en evighet men nyss var det 74 så det går framåt!

Har fortfarande ont i armen från svinsprutan. Ogillas som bara den!
Slapp dock de allvarligare bieffekterna så antar att jag inte borde klara.

Julborden har dragit igång på restaurangen och igår fick jag jobba. På en söndag.
Jag ogillar julmat skarpt!!
Man blir klart avskräckt efter att ha stått med disk och julmatrester upp till armbågarna i 4 timmar.
Men ja, 41 dagar kvar tills man får sig ett bättre jobb!
Ett jobb som jag klart kommer uppskatta bra mer är restaurangjobbet jag har nu.
Att ha sina egna föräldrar som arbetsgivare är mardrömmen du aldrig vill se i repris.

Slänger upp en bild jag tog på slänggungan på Gröna Lund tagen i somras bara för att jag är en dålig bloggare!

Edit: Fixade lite med min header. Nu ligger det en bild på Max & Hogan samt hela familjen där :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0