Det är bestämt, klart och fixat.

JAAAAAAAAAAAAAAA!
Min värdmamma är klart bäst!
Förutom att det redan är bestämt att hon och jag ska åka till något varmare land i Februari har hon nu även fixat biljetter till Muse!!

Spelningen på Wembley Stadium 11/9 -10 är redan utsåld, men jag och värdpappans äldsta tjej fick varsin biljett!
De har t.o.m lagt till en extra spelning dagen innan vi ska se dem!

Helt otroligt hur de kan sälja ut HELA Wembley bara sådära!
I 2007 gjorde de det 2 gånger och det ser ut som om det kommer hända igen!

Från wikipedia:
____________________________________________________________________________
On 16 June 2007, Muse became the first performance to sell out the new Wembley Stadium.
Capacity of Wembley Stadium during football or rugby league: 90.000
Capacity of Wembley Stadium during concerts
: 75,000 to 90,000 seated and 15,000 standing
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾


Är helt galen just nu!!  ♥

Ska ta och köpa lite presenter till dem snart!
Max gillar tydligen alla sorters plastfigurer så det kan inte bli så svårt att hitta!
Sedan måste jag komma på lite att köpa till dem andra..
Paris och Jason kan få något lite dyrare tillsammans. Förslag?
Sedan ska 11-åringen som gillar Green Day & Blink 182 och 14-åringen med min musiksmak ha något.
Frågan är bara vad..

Kommentarer
Postat av: Lintu

FAN vad nice för din del :D. Massa gratz!

2009-11-30 @ 15:44:06
URL: http://lintu.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0