Zombie varning. Snart.

Vaccinerade mig idag.
Trots att jag hela tiden sagt att jag inte skulle!
Dessutom är jag fortfarande osäker på hur säkert vaccinet är. Det framställdes aldeles för snabbt!

Har en teori om att alla vaccinerade kommer bli zombies inom en snar framtid.
Tänker mig lite Resident Evil här. Gillar det inte!
Men om jag nu skulle bli en zombie hoppas jag på att jag blir som Bub i Day Of The Dead!

Fick köa i ca. 2 minuter innan jag fick sätta mig ner hos en sköterska som hade lila eyeliner.
Jag var så bestört att jag inte ens kände sprutan!
Vad hade jag förväntat mig egentligen? Kunde knappast göra ont på det sättet som tatueringar gör ont.
Det stack till oerhört lite, sen satt den i ett tag och sedan fick jag ett pytteplåster.

Stina har lovat att skjuta skallen av mig persoligen om jag nu skulle bli zombie. Vilka vänner man har va!   ♥

Kommentarer
Postat av: Lintu

om jag ska börja vara kaxig och berätta om saker om vacciner så är det snarare att det framställdes alldeles för långsamt. man hade kunnat använda samma vaccin som användes vid vaccineringen av fågelinfluensan, förutom att de hade varit tvungna att byta ut själva viruset. Annars hade det funkat. :D

2009-11-30 @ 15:42:23
URL: http://lintu.blogg.se/
Postat av: iDdLA

hehe jag tror vi kommer muteras till något äckligt djur :D

2009-12-04 @ 10:50:40
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0