Fam. Porter / Howard-Hall

Tänkte berätta lite mer om min färdfamilj!
De bor, som jag sagt innan, i Crowborough i ett litet sött hus.
Eller ja.. ena halvan iallafall!

I Crowborough bor då Paris, värdmamman, hennes son Max samt schäfer/collien Hogan.
Max är pojken jag ska ta hand om och han beskrivs som en underhållande, glad och tjejtjusande kille med ett stort dataintresse. Han är 7 år och går i skolan 2 minuters gångväg från huset de bor i.

Den andra halvan av familjen bor i Tunbridge Wells i ett stooort hus. Det är då Paris nya snubbe Jason som bor där med sina döttrar Eleanore (Ellie) 14, och Amelia (Meelee), 11. Dessa tjejer kommer jag stöta på då & då men det är Max jag har mest ansvar för :)
Hos Jason har de även en pool! kinda coooool!

Familjen håller på med racing och deras team heter Happy Racing!
De är verkligen supertrevliga och jag skriver med dem varje dag via facebook!


Detta är då Max. Han är 7 år och går i karate.
Hogan heter hunden, han är halvt blind & döv. Tror dessutom att han är en knähund..


Hela familjen i Kambodja!
Ellie i lila, Max längst fram, Paris i mitten, Jason bakom alla och Meelee med flätorna!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så glad att du hittat en familj :) Vill också hitta en, fast till Usa då :P

2009-10-21 @ 23:54:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

låter toppen!:D

2009-10-22 @ 14:08:12
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gratulera! Vilken tur att du äntligen hittade en bra familj. Ps Jag är förälskad i hunden, super gullig ;p

2009-10-22 @ 20:00:01
Postat av: Ina

Awww the family looks wonderful! :) <3

2009-11-04 @ 20:01:33
Postat av: Anonym

Vet dom om att du lägger ut bilder och sånt på dem?

2009-12-15 @ 15:14:01
Postat av: Amelia Porter

wow! i;m famous! hehehehehe ly xx

2009-12-24 @ 16:54:18

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0