Dilligaf? Cuz.. I really have to..

Skulle boka sista biljetten idag efter att jag hade jobbat klart på restaurangen.
Bytte om och drog ut i ruskvädret - ogillar starkt att det är så mörkt ute nu när man går av sena skiftet!

Gick iallafall ner till Resesäljarna för att boka flygbiljetten till Heathrow via dem men biljetten skulle kosta ca 1500kr hos dem! Internetpriset gick på 650kr - whaattheefuuck!?

Så istället för att ha klart med biljetterna fick jag gå till banken & beställa ett nytt VISA-kort.
Kom verkligen dit i sista sekund - baknerna stänger 4 och jag kom dig 15:56!
Fick iallafall ett nytt kort beställt och måste nu lära mig en ny kortkod. Inte roligt alls!

Men ett nytt kort behövdes eftersom det andra var på väg att gå ut.

När det nya kortet kommer, när vete fan, så ska äntligen den viktiga biljetten bokas, betalas och älskas!!

Ogillade starkt att mitt VISA Elektron (+ ett till kort) var de enda korten som SAS inte accepterade.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0