One year of legal driving!

Ja, så som rubriken säger så har jag ett litet jubileum idag - ett år med körkort!
Dock lite tragiskt att jag bara tankat själv 2 gånger och aldrig betalat för bensinen själv!
Bortskämd? Lite kanske.. Men jag har kört min bror till och från tjejen och träningar en hel del så detta har väl vägt upp lite!

En kompis var och gjorde sin första tatuering idag! Den blev så grymt snygg! Ska färgläggas också men den ser riktigt awesome i b/w!
Och bara för att jag råkade vara i en studio utan att ha något egentligt ärende där så var det självklart att man hamnade under nålen igen!
Denna gång blev det dock bara ifyllnad av en gammal tatuering, men det behövdes! Mr. Zid jävlades dock med mig då jag sa att jag bara ville ha liite tejp för att hålla plasten på plats.. Han drog på rejält med tejp, läkartejp!, och jag grinade illa när jag skulle dra av den efter jobbet på arenan. (MoDo vann - yay!)


Hur det går i jakten på en värdfamilj?
Jodå, har mailat lite med asiat/britt morsan och hon säger att hon har det lite stressigt just nu med en sjuk mamma och en bror som haft 2 hjärntumörer senaste åren. Hon sa att detta kanske skulle komma att avskräcka mig.
Tvärtom skulle jag vilja säga! Tänk att få ta bort lite av hennes börda och ta hand om barnen så hon skulle få 3 saker mindre att oroa sig över!
Ahwell, inga andra familjer för tillfället, har fått ett par nej på aupair-world men fortsätter kämpa på!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0