Så var det 4!

Fick ännu ett mail från aupair-world idag!

Denna gång från en familj från en stad i närheten av Newport och Cardiff.
De har 5 barn men skriver att de ska ta hand om den yngsta ungen själva.
£60.00 i veckan, eget rum med tv o.s.v.
Bara 5 timmars jobb per dag och endast Måndag till Fredag.

Vet dock inte om 4 barn är för många, det beror såklart på hur barnens sätt är. Om de är en hög med snorungar kan det bli STORA problem men om de är små änglar kan det bli superenkelt. Men vilka föräldrar gör annat än att rosa sina egna barn?

Häst-familjen i UK har hört av sig och även den asiatiska/brittiska familjer.
Ponisarna ville ha lite fler bilder på mig och skrev även att det är en ensamstående mamma som endast jobbar 3 dagar/vecka. Undrar om hon verkligen kommer ha råd med en au-pair. Beror såklart på om hon tjänar bra och på hur hög lön man skulle få som au-pair! Men det är inte det första man frågar.

Den asiat/brittiska familjen skrev ett vänligt mail där de sa att de skulle svara på min hög med frågor så snart som möjligt. Detta är den familj jag är mest positiv till!

Kanadensarna har inte hört av sig - inget jag hade förväntat mig heller med tidsskillnaden som det nu är mellan oss!

Uppdaterar när jag vet mer.. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0