Trassel och svårigheter..

Har försökt boka flyg idag.
Inget går visst riktigt bra när jag ska göra det!

Problemen började tidigt och just nu är detta mitt största problem:
Jag vet inte vilket flygbolag jag ska fara med!!

Ryanair
♦ Flyg från Örnsköldsvik till Arlanda går på 650kr
♦ Kostnaden för transport från Arlanda till Skavsta är hittills okänd.
♦ Biljetten från Skavsta till Gatwick (flygplatsen familjen föredrar att hämta upp mig på, närmast till där de bor) kostar 560kr. (440kr extra om jag vill ha med min akustiska gitarr!)
♦ 2 bagage á 15kg/styck + handbagage på 10kg


SAS
♦ Flyg från Örnsköldsvik till Arlanda går på 650kr
♦ Flyg från Arlanda till Heathrow 760kr. ('Fel' flygplats.)
♦ Bara ett bagage på 20kg + handbagage på 8kg

Har mailat värdmamman Paris om detta och hoppas det ska kunna gå att lösa det smärtfritt!

ALLT LÖSTE SIG!
Kommer nu få se Heathrow Airport från insidan! <3


Random info: Amelia, näst äldsta tjejen, har hästar! Haha, hur nice är det!? Dock hemma hos hennes mama, men kanske blir en ridtur om man har tur!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0