Kundvagn, småsten och hårfärg. Igen.

Igår var en oerhört skön måndag!
Först sovmorgon till 10:30, sedan diska med gummihandske, handla på Tesco med Paris, städa en massa och tvätta en massa kläder!!
Det var första halvan av dagen.
Andra halvan bestämde jag mig för att ändra på min hårfärg igen. Denna gång testar jag något jag hade för ett år sedan. Ni som känner mig kan nog gissa, för er andra blir det väl.. speciellt när bilder dyker upp!

klockan 5 tog jag bilen till T.Wells och hem till Jennie för att sedan dra med henne till en park, käka lite, ta skeva bilder och sedan vandra vidare till The Pantiles för att gå på musikfestival i miniformat!

Mötte upp med Nya Zeeländska au-pairen Penny samt brittiska Daniel, umgicks lite, lyssnade på bra musik, drack INTE något eftersom jag körde. Just när Penny gick hem träffade vi svenska Caroline och Fransyskan Sophie som vi sedan mötte upp med på Operahuset. Först lyckades Jennie fixa gratis pizza dock. Gött!

Satt på Operahuset till 11.30PM och följde sedan Sophie till hennes gata. Var tänkt att jag skulle till min bil men vi blev fast, började prata och satt kvar där tills 01:20.. Under tiden vi satt där hälsade ett gammat par glatt på oss och sedan kom ett gäng med tonårskillar och kastade grus på oss. Omoget och framför allt inte skönt!

Somnade runt 3 och klev upp 8:30 för att storstäda hela huset inkl. mitt eget rum. Phew!
Nu på kvällen har jag dragit i färg i håret igen och köpt Kerrang! Nöjd tjej.


Jag och Jennie i Söndags!


Jennie och jag i Parken innan vi drog till Pantiles!


Jennie, jag och Penny i Pantiles!

(Alla bilder är tagna av Jennie)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0