Oops.

Var ett par dagar sen man skrev nått.
Är ju hemma i Sverige i ett par dagar nu ooooch. Det är lugnt.
I torsdags tog jag flyget från Gatwick till Stockholm, sov i något som påminnde om en garderob på Arlanda, klev upp 6:30 och tog flyget upp till Umeå runt 8:20.
Mama hämtade mig i Ume och vi körde raka spåret hem till Själevad.
Grillat på kvällen och älskade lilla Salome tittade in med en lilja!
Lördag for vi in på stan, jag köpte mig en iPod Touch, det fikades på UH och jag stötte även på Lotta och lite annat folk!
På kvällen körde jag själv ut till Bjästa och motellet där för att se en kompis band spela. Sweet! Blev kvar till 12 och fick sedan köra ett glatt band in till stan innan jag fick sova själv!
Söndag kom släkten över med lite paket och sånt. Grillat till lunch (åååh gott!!) och lite återseenden!
Moah hämtade upp mig på kvällen, körde ut till hamnen och satt och pratade där i sällskap av tre jättespindlar.
Måndag! Ja. For till stan med Moah, käkade på daddys restaurant, kikade runt på stan och tänkte bada men vädret blev lessamet. For på bio på kvällen och såg Inception - riktigt bra film!!
Tisdag kom Amanda förbi strax efter tolv. Vi var hurtiga och cyklade in till stan för att käka och handla lite kläder. Gick även in en sväng på Systemet - är man 20 så ska man iallafall ha nått bra utav det!
På kvällen hämtades jag upp här hemma och blev sedan körd till stan igen. Denna gång för att jag skulle fota ett band (samma som jag såg i Lördags!).
Blev runt 270 bilder och nu äre bara att hitta en skiva så jag kan bränna ut dem. *host*

Hursomhelst sååå. Återkommer jag med mera info. Yes. Herå!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0