Update on America.. Yea, wut?

(detta har visst inte blivit publicerat, wtf hände!?)

Igår klev jag upp kl.6 på morgonen för att fara med bussen ner till Sundsvall 7:40.
Klockan 12 skulle jag infinna mig på Hotell Nånting Nånting Collection.
Dock kom jag till Sundsvall vid 10 eftersom bussarna inte gick efter mitt liv alls.
Hade dock så fin timing att jag och Jennie, ni vet hon som är au-pair på samma ställe som mig och också råkar vara norrlänning, var i Sverige samtidigt så vi passade på att ta en fika och shoppa lite innan mitt möte skulle bli av.
Det spöregnade och var allmänt blött ute.
Hursomhelst så skulle mötet vara med Cultural Care, en organisation som tar au-pairer till USA och som jag försökte åka med förra året. Var dock nästintill omöjligt för mig att få en familj p.g.a mina tatueringar och för att jag antagligen hade för få timmar med barn.
Klockan 12 satt jag och Jennie i entrén till hotellet och inväntade Maria, som CC's utsända hette. Tio minuter senare ringer hon och frågar varför jag inte är i Umeå. Ha ha.
CC hade sagt tydligt till mig att "vi har ingen som kan intervjua dig i Umeå, åk till Sundsvall istället" så man blev bara liiiiite irriterad. Skitlite.
Fick åka hem och senare på kvällen ringde hon upp och jag fick ta intervjun via telefon.
Kan stolt säga att min Engelska var på nivå 7 av 8 (och endast de födda i England/USA kunde få en 8). That felt niice.
På kvällen blev det utgång men lite kompisar på Harry's i Ö-vik och man la sig väl runt 2.30 och sov till 12.
Idag blev det bakismat på Max samt inköpning av CD's så jag kan slänga ner en hög bilder på den. Även parkhäng med Amanda och hennes syrra. Yesyes.
Nu väntar jag på att Pernilla och Hans ska dyka upp och kidnappa mig! Sooo. Skriver mer imorrn igen! Kanske.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0