Dag 03 – Mina föräldrar

Föräldrar har jag ja!




Såhär ser de ut, mamma Inger och pappa Richard.
Bilden är tagen i år när vi var i Rom, på min 20'de födelsedag.

Alla säger att jag har sååå unga föräldrar, och det stämmer väl, de var bara 22 när de fick mig!
Båda är phett engagerade i restaurangen de driver tillsammans, pappa är kock och mamma sköter.. typ resten. (fast inte riktigt)
Sjuksköterska och f.d hockeypucken spelare. Träffades när de var typ.. 18. Hamnade slutligen i en restaurang och fick två barn.

De har fått stå ut med mycket. Och det specifika mycket måste fan vara min bror. Det krävs stong minds för att hantera honom (okay, mig också) men nog har de här två lyckats ganska bra?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du är liiiik din mamma :D

2010-12-16 @ 22:32:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0