Flygtiderna är här - JFK, snart kommer jag!

Aaah! Fick äntligen äntligen mina flygtider idag!!!
28 dagar kvar tills man ska flyga sisådär 10 timmar på en och samma dag men HALLÅ. Jag ska flyga till JFK Airport! *dör*



Där ser ni hur min dag kommer se ut 4'de Januari 2011.
Nästan iallafall, ska ju ta mig till Arlanda där nånstans också. Det lär dock inte vara ett så stort problem, hade föraningar att flyget skulle gå tidigt på morgonen = jag skulle bli tvungen att flyga till Stockholm dagen innan och övernatta på Arlanda.
Tack och lov så får man istället flyga nån gång mitt på dagen! Mellanlanda i Tyskland hade man ju förväntat sig, är inte många flyg som går direkt från Sverige till NY. 

I 2008 när jag var på semester i Florida med familjen skulle vi till Orlando men fick mellanlanda i Atlanta först. Sedan när vi skulle tillbaka till Sverige missade vi flyget (det var STORM i Atlanta så inga plan gick..) så vi fick flyga Miami - Atlanta, Atlanta - München, München - Stockholm och slutligen Stockholm - Umeå.. DRYGT!

Men iallafall sååå.. Ska fylla i sista på internationella körkorts-papperna, försöka fixa klart Visum-ansökan och göra lite grejer. Börja packa kanske? Nja.. Väntar nog lite!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0