I didn't say I was poweful, I said I was a wizard

Rubriken är en låt av bandet Chiodos - lyssna på den.

Idag har jag iallafall fixat inbetalning till visumet samt fått det väldigt viktiga kvittot för det! Utan kvitto, inget visum!
Nu är det enda papperet jag saknar inför ambassaden på Måndag mitt DS-2019.
Lite kaos över DS-2019 papperet faktiskt. Fick ju först två kopior av det, på båda stod det att jag bodde i Storbritannien.
Det är ju fel, iallafall nu. Så jag bad CC fixa ett nytt och det ska tydligen komma till Stockholm på Torsdag. Det lär inte hinna komma fram till Ö-vik från Stockholm innan Måndag. AGH.

CC sa att jag kunde få komma förbi på huvudkontoret i Stockholm på väg till ambassaden och hämta upp det. It better work, utan det papperet är jag också körd. Hah..

Spenderade sammanlagt kanske.. en halvtimme på stan och när jag var hemma i värmen (-20 ute sisådär) så ville jag baka muffins.

Hittade en kartong med superstora formar, var bara fyra kvar, men det var ett recept på baksidan på Amerikanska jättemuffins (med blåbär). Men jag hade inga blåbär.
Hade dock karamellfärg - love it!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0