I'm just the way that the doctor made me

Nu har jag gjort bort den obligatoriska hälsokontrollen som CC kräver för att jag ska få åka.
Har en bunt papper som ska skickas in snart, däribland mina slutbetyg från gymnasiet, kopia på mitt pass och sånt trevligt. 
Ska skicka iväg ett brev till Polisen samt till Motormännens Riksförbund också. Straffregister ska skickas till CC också (det är tomt, I promise!) och från MR ska jag fixa ett internationellt körkort. Skitbra detdära ju. Måste bara få två personer att skriva på och intyga att mitt körkort finns på riktigt. Hum. Någon frivillig?

Var lite otäckt hos läkaren idag, han var väldigt vuxen och allvarlig och när han bad mig "ta av dig på överkroppen" var jag nära att kuta iväg! Dock var detta nödvändigt för att han skulle lyssna på lungor samt trycka sönder magen på mig.
"Gör dethär ont?"
"WAAAAAAAAAAAH, JA JÄVLA GUBBJÄVEL, SKITONT!"
"Det gör ont alltså?"

*facepalm* Vissa människor alltså..

Blev stucken i långfingret också. Konstigt nog är jag nu räddare för att ta ett blodprov än att få en kanyl körd genom läppen. Jag har fått tre olika kanyler genom min underläpp vid tre olika tillfällen och tycker att det är ok. Men en skitliten nål i fingret? Hm.. Sickt.

Mådde inte hundra efter att jag kommit hem från den jäkla läkaren men jag skulle jobba en sväng på restaurangen så det var bara att bita ihop!

Kom hem strax efter fyra och vid fem vad det onlinemöte med CC på schemat! Skulle börja fem iallafall, det kom inte igång förrän halv sex! Gick iallafall bara bra. Typ lugnt asså. Fick veta att det iallafall var ett gäng som skulle flyga från Arlanda den 4'de Januari med mig!

Nu ska jag snart sova. Sjukt trött idag, kunde inte somna igårkväll och låg vaken till halv tre innan jag lyckades somna och fick sova till 7..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0