Listen to Always Attract

Titeln bör ni lyda, låten Always Attrackt av det brittiska bandet You Me At Six är en rysare.

Jag ville bara skriva nått i stil med.. HJÄLP?! 22 dagar kvar?! När hände det?!
Har skickat in en massa papper till CC idag som inte var inne. Sista minuten ftw.
Har gjort klart visum applikationen helt nu och skrivit ut mitt papper som ska med på ambassaden. Blev lite panik då skrivaren sa "ge mig nytt bläck, or else.." men det slutade med det och skrev ut allt! Varför har man inte laserskrivare?

Ansökan om internationella körkortet ligger i brevlådan och jag väntar nu på polisregisterutdaget, sen är alla papper inne!
Så.. har jag något kvar? Ska kolla!

Det som är klart och inskickat:
• Hälsoundersökning [√]
• Allt betalt till CC [√]
• Kopia på körkort [√]
• Kopia på betyg [√]
• Agreement form [√]

Har nog glömt skriva nått där. Men grejer är klara. Najs.

Det jag har kvar att göra/skicka:
• Polisregistret (ska bara få hem det så det kan skickas till CC)
Få hem internationella körkortet
Gå till banken för att betala för visumet & få kvitto på det
Köpa presenter till värdfamiljen!!!!
(• Packa resväskan..)


Läste att plattänger och dyl. inte kommer funka i USA. Bajs, jag vägrar visa mig ute i vildmarken/storstadsdjungeln i mitt trollruffs!

Jobbat idag och sånt. Och nyss såg jag på hockey nere, MoDo är ju sämst just nu. 5-3 när jag kollade sist..
Meeen hockey är irrelevant när man kan typ.. kolla på random klipp på youtube. Så det ska jag göra. Herå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min plattång fungerade där, ja tror nyare plattänger fungerar men inte äldre.

2010-12-13 @ 21:38:31
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: nora

always attract är typ den finaste låten någonsin :')

2010-12-14 @ 22:38:59
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0