Sammanfattning av mitt 2010

2010 börjar gå mot sitt slut,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog ett flyg till England och jobbade där 10 minader.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nästan? Stina flyttade till Australien och hittade pojkvän som har en son.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Sverige, England och Italien.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
England. Haha!!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 September. Muse och Biffy Clyro på Wembley.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag vågade flytta till ett nytt land och stanna där.

Största misstaget?
Att jag spenderade så mycket pengar på festande..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skurit mig ett par gånger när jag diskat. Ouch.

Bästa köpet?
Uuuh.. Min iPod?

Vad spenderade du mest pengar på?
Festande. Och tåg till London.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Faktumet att jag fick se så många av mina favoritband live!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
MCR's Na Na Na!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Definitivt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Färgat håret..

Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Sverige.

Blev du kär i år?
Kär i London. That's it.

Favoritprogram på TV?
Project Runway eller The Buried Life.

Bästa boken du läste i år?
Den Förlorade Symbolen av Dan Browm

Största musikaliska upptäckter?
Biffy Clyro, A Day To Remember, Young Guns, Chiodos och All Time Low.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En resa! Jag fick åka till Rom och se Colosseum, Vatikanen o.s.v.

Något du önskade dig men inte fick?
En lott som gjorde mig till miljonär.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag besökte Vatikanen och svettades som ett as!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre städande och mer umgänge!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Blandad. Definitivt blandad. Och lite ny, band t-shirtsen har det definitivt setts mindre av

Vad fick dig att må bra?
Live musiken och mina nya kompisar!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Oooh ooh, Gerard Way! Seriöst, för att vara 33 så.. I'D TOTALLY HIT THAT!

Vem saknade du?
Stina. </3

De bästa nya människorna du träffade?
Sophie, Jennie, Emma, Caroline, Alex, Daniel, Anna, Xenia o.s.v. Blandade nationaliteter ftw!

Detta gjorde jag för att jag var uttråkad. Jag har kul. Hej då.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0