En helg hos the Porters

Tillbaka i Crowborough nu!

Min körlektion i fredags gick super! Visst, den Brittiska traffiken är galen och man måste köra på fel sida av vägen, men efter att ha fått vissa saker förklarade för mig så går det bara bra nu!
Största problemet är att hitta till alla olika ställen..

Efter körlektionen hämtade Jason upp oss och vi for till Sansburys och handlade en massa snacks. Då menar jag verkligen en massa! Doritos, M&M, Ben & Jerrys, en hel del choklad och.. ja.. En massa grejer.
Ingen orkade laga mat så det blev till att beställa pizza. Hm. Dock första pizzan sedan jag kom hit!
Gick och la oss runt 11 på kvällen sedan, alla var ganska så trötta!

På lördagen visade det sig hur trötta alla faktiskt var, vaknade runt 10.30 av att någon skrek "look at the time!!!".
När alla var uppe slog Jason upp en studsmatta på tennisplanen
Jag och Ellie tog en taxi in till Tunbridge Wells och shoppade lite!
Blev lunch på Starbucks (♥) och inköp av bl.a. avfärgningskräm och en snygg blåsvart tunika!

[klicka på bilderna för att se dem i större format]
Detta vaknade jag till i lördags. En Max, en Ellie samt en Hogan. Det utbröt ett kuddkrig på min säng och jag fick en hund på mig. woo!

På lördag förmiddag slog de upp en studsmatta på tennisplanen! Det var solsken & t-shirt väder!

Här sov jag alltså i helgen. Ser jäkligt flashigt ut på utsidan men Porters är väldigt stökiga! Handdukar lite överallt, godispapper i hörnen o.s.v.

Lunch på Starbucks ♥


Kommentarer
Postat av: Hasse =D

"Handdukar lite överallt, godispapper i hörnen o.s.v" Hahaa! ;D

2010-02-16 @ 18:36:23

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0