En ny gitarr. Ååh yum!

Yes! Äntligen är den efterlängtade gitarren inköpt!
Fick skjuta upp städningen av huset eftersom Paris hade bråttom in till T.W, hann knappt få på mig något smink eller duscha!
Såg ganska skabbig ut när vi kom in i musikaffären men hittade gitarren jag spanat på ett tag!
En Yamaha LL6 helakustisk med sunburst finish!
Provspelade en och blev fast.
Gick på £475 ≈ 5300kr och då fick jag med hardcase, extra strängar och plektrum! (se bild på skönheten nertill)

Har dessutom fått kontakt med ett par au-pairer i området! Ska träffa en finsk tjej imorgon, wohoo för nytt sällskap!
Ska träffa ett par till i helgen, bland annat en svenska! Kommer kollra bort mig helt i språken!
Den enda jag pratat svenska med här, förutom föräldrarna via skype, är hunden! Och han är verkligen ingen man håller konversationer med..

 

Det var det.. Har ni frågor om.. verkligen vad som helst, så fråga mig gärna!
Eller släng bara in en fin kommentar, det uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du verkar ha det kanon där borta! Vilken tur att du har hunden. Så du får prata lite svenska ;P hehe

2010-02-02 @ 15:06:02
Postat av: viktoria

Hej! Vad ar det for familj du bor hos? Trivs och sa?

2010-02-04 @ 23:21:03
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0