Fredag i Tunbridge Wells med au-pair-gänget!

YES! I Fredags var det då utgång med Tunbridge Well's au-pair tjejer!
Började dagen med att jag inte kunde hitta någon skjuts. Bussarna gick klurigt, taxi var uteslutet och ville helst inte köra bil själv i mörkret.
Lyckade iallafall ordna skjuts med ett gäng au-pairer som skulle till Tonbridge!
De hämtade upp mig på stationen i Crowborough runt 7 och släppte sedan av mig vid T.W's tågstation!
Dock skulle jag träffa de svenska au-pairerna Jennie och Isabelle vid stationen 20.15 så hade en timme att slå ihäl!

Promenerade runt i T.W centrum och försökte lära mig vart alla viktiga ställen låg, såsom Starbucks, Victoria Place, Operahuset och Subway!
Mötte iallafall Isabelle och Jennie och fick prata svenska! Haha, så skumt att kunna uttrycka sig så mycket enklare plötsligt!
Vi mötte upp med en massa andra au-pairer senare och sammanlagt blev vi tio stycken!
Vi började kvällen på en karaokebar med skönsång och en cider. Vi var tydligen duktiga för vi fick en och annan låt dedikerade till oss!
Efteråt gick jag, de två svenska au-pairerna och en Belgisk tjej vid namn Stephanie vidare till en klubb som hette Beluga, stannade där tills de stängde vid 2 och sedan begav jag mig hem till Jason där jag skulle sova. Jag kan tillägga att jag gick från T.W's centrum till Jasons hus, en promenad på ca. 20min, i mörkret!
Sista 5 minuterna fanns det ingen gatubelysning alls men det gick bra ändå! :D

Brudarna!



Kommentarer
Postat av: Tommie

Hejsan såg från förut att du hjälpte till med bloggar och sånt och undrar om du kunde hjälpa mig.

Ska till USA som aupair och stora problem att göra design till min blogg.

Men kontakta mig gärna på mailen om du är intresserad och givetvis så får du betalt om du skulle vilja det:)



MVH Tommie

2010-02-07 @ 19:58:41

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0