Händelsernas center är inte här

Precis som dagens rubrik säger så händer det inte så mycket här.
Blev ingen utgång med au-pairerna igår, satt mig vid TV'n och tittade på Sweeney Todd istället!

Idag har varit en mycket lugn dag!
Max är hos sin mormor i helgen och Paris har spenderat natten hos Jason och har varit i London idag. Huset för mig själv! Har ju Hogan här men han är inget vidare sällskap i längden.

Sov till 11 idag, så skönt! Drog sedan med mig James in till Tunbridge Wells för lite valentines shopping. Köpte ett par grejer åt Paris och Max, hoppas de uppskattas!
Blev också tvungen att dra in på Starbucks för en vanilla latte, de är så.. addictive. Trots att det är kaffe är de helt drickbara och smakar mumma!

Under kvällen nu har jag försökt lära James spela Robbie Williams låtar på gitarren. Gick sådär men det var roligt iallafall!

Imorgon drar jag, Jennie och en fransk au-pair vid namn Barbara in till London!
Tåget går från Tunbridge Wells runt 10 på morgonen och raka spåret in till London city!
Ska bli så roligt, och jag lovar att ta en massa bilder!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0