I haz creeps.

Jag börjar tro att jag fått resfeber.
Om en vecka precis nu så kommer jag ha flugit helt själv för första gången.
Vilket innebär att jag även kommer ha panikat ett par gånger på Arlanda.
Om en vecka nu kommer jag ha träffat min värdfamilj och sett England för första gången!

Jag sover inte så bra.
Äter lite för jag blir lixom aldrig hungrig av mat.
Jag har lite panik över vilken väska jag ska packa i.
Han en skum magkänsla och ja. Jag är nervös!

Vilket jag aldrig bruka vara.
Jag kommer få något sorts mindre sammanbrott!!

_______
En bra sak kan jag dock nämna!
Som jag kanske skrivit tidigare så ska jag och värdmamman till värmen i Februari!
Hon har dock inte bestämt sig riktigt vart vi ska - men tydligen lutar det mot Cypern eller något land i Nordafrika!

Kommentarer
Postat av: Lintu

ÅH, jag är värsta avundsjuk på dig! Och lite nervositet är bra, har jag hört (varför, det vetifan). Och fan vad nice med semester, komma ifrån kylan och grejer.

2010-01-05 @ 01:01:30
URL: http://lintu.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0