30 Seconds To Mars . The Kill



En låt jag gillar riktigt mycket!
Och musikvideo än mums. Har man sett The Shining klickar det direkt!

Skulle bara ladda upp denna video tidigare men det slutade med att jag satt och kollade igenom alla 30STM's 'making of the video'-klipp.
Jared Leto är en jäkligt engagerad och talangfull person! (och snygg, det måste tilläggas, SNYGG!!)
Inte nog med att han nu turnerar och säljer miljoner album med sitt band, han har även medverkat i ett par filmer (Fight Club och American Psycho bl.a), regisserar alla bandets videos och är väldigt bra på att hålla fansen uppdaterade på allt han gör, 24/7, via twitter.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Okej, men då får vi lösa det på det viset istället då. Tror att jag har 40-45 min in med tåg men jag är inte säker. :)

2010-07-06 @ 21:43:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Har faktiskt ingen aning om vilken tågstation den stannar vid, jag får ta reda på det :P Men jag brukar ha bra lokalsinne och brukar hitta fram på ställen där jag aldrig varit ändå :P

När fungerar det för dig?

2010-07-08 @ 23:46:24
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv:

Jag tror att tåget stannar på London Waterloo, heter det så? Annars har jag helt fel. Haha!



Du kan helt välja när det passar dig, än så länge har jag ingenting planerat någongång så det är bara för dig att säga ett datum och jag är på. :)

2010-07-11 @ 01:49:04
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0