Helg i London. Typ!

Ikväll ska jag alltså dra in till huvudstaden för att träffa Erin. Ska bli kul!
The Hundred Days spelar på The Comedy Pub som ligger i närheten av Piccadilly. Awesomeness!
Får sedan övernatta med Erin och bandet i lägenheten de hyrt för veckan i centrala London.

På lördag är det London Pride fick jag nyss reda på - AAH!! Måste hitta sällskap så jag kan få promenera runt bland alla htb-personerna! Kul kul kul!
Måste ta vara på tillfället eftersom jag också fick veta att under tiden jag hälsar på i Sverige så kommer Brighton Pride vara.. Bra timing!

Hursomhelst - lite datum kommer här!

11/7 - Denna dag har jag varit i England i 6 månader. Ett halvår! Fan så fort det gått!
18-20/7 - Italien med mama & papa (fyller 20 den 19'de)
29/7-10/8 - Sverigebesök i Ö-vik, säger hej till alla och sånt!
11/8 - Muse och Biffy Clyro på Wembley Arena

Det var väl typ det. Ja. Återkommer efter helgen med info och bilder från London!

Cheers xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0