Molnigt i England, jag drar!

Yeees. Eller, det var väl inte så spontant. Biljetterna har ju varit bokade ett tag.
Hursomhelst så ska jag sätta mig på ett plan ikväll. Mot Sverigeee! Flyger från London Gatwick till Stockholm Arlanda, sover på Arlanda och tar sedan ett flyg upp till Umeå där morsan hämtar upp mig med bil runt 10 nån gång!
Var ju ett tag sen man hälsade på (vet inte om Göteborgsbesöket gilldes) men nu så! Stannar i Ö-vik från 30/7 till 11/8. Ska bli skönt med sin egen säng och pappas käk. Mummaaa!
Har försökt packa idag och det ser ut att bli en tung väska.. När jag flög hit för att bo här ett år fick jag med mig 27kg bagage PLUS mitt handbagage som bl.a innehöll min laptop. Nu ska laptopen ner i resväskan (vet nästan inte ens om jag törs!)

Huvvaaa!! Ö-vik kommer vara precis lika dant. Lika gråa människor, samma smutsiga byggnader och inte ens McDonalds finns ju. Inte för att jag är särskilt förtjust i Donken, men tragedin ligger i att DÖ-vik inte har det.
Ang. de gråa människorna så gäller det såklart inte alla, det finns ett par färgklickar på paletten. Faktiskt.
Aja, ska försöka packa klart så jag kan komma iväg nån gång!
Ses i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, blir alltid sammanpressat när bok blir film ;) Som New Moon lyckades dem inte alls bra med på den fronten, där var de så pressat att man inte fattat nå om man inte läst boken :P

2010-07-30 @ 00:35:37
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0