Smålycklig, Starbucksad och isbitar med Dr.Pepper

IDAG. Idag har det inte hänt så värst mycket.
Städade och allt innan 11, gjorde inte mycket fram till 13.
Eller.. jag friserade mig själv lite lätt! Med en kökssax. Har lugg nu iallafall!
Körde in till T.Wells vid 13.
Gick på Starbucks och drack en Iced Juice Drink: Mango Passion Fruit. NOM!
Köpte hårfärg, igen, på Superdrug och körde sedan hem igen.
Spenderade massa dötid med spellistor på Kerrang!tv innan jag hämtade Max från karaten och åkte sedan in till T.Wells igen för att hämta upp Paris efter ett möte. Körde runt i 20min med en gnällig och hungrig Max i baksätet innan vi lyckades plocka upp Paris och hennes bargain-bucket från KFC.
Alltså blev det KFC till middag. ÅH så gott det är!
Efter middagen färgade jag håret igen och mamma, denna gång blev det EN färg på hela håret och det är inte ens svart. Hmpf.
Nu, som rubriken säger, sitter jag med ett glas vatten fyllt med isbitar gjorda av Dr.Pepper. Nom.
Oh, I senaste K! var spelningen jag fixade biljetter med på baksidan! :D
See it for yourself!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Haha, du skrev 25e, skrev inte jag det? Menade i alla fall att skriva det ;)

Sååå, nu har vi varandras nr också. Perfekt.

2010-07-13 @ 23:21:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Rrrrusty

Hahahah! Du har blivit besatt av att skriva "yum" och "mums" :D love it! miss you!

2010-07-16 @ 04:25:12

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0