Herrå England!

Nu har jag nästan packar klart.
Kläder, solskydd, solglasögon, pass, bokningsrefferenser och allt vad det kan vara!
Sover hos JP ikväll för att ha nära till tåget som går 5:43 imorgonbitti.
Kommer in till London runt 7 alltså, då blir det till att springa upp till Piccadilly, hoppa på westbound Piccadilly Line och sitta en timme ut till Heathrow & Terminal 3!
9:40 går mitt plan till Sverige och är beräknat att landa på Vetlanda 12:40. Tar dock inte 2 timmar att flyta men eftersom England har GMT +-0 och Sverige GMT +1 så blire att jag tappar en timme!

Hursomhelst så ska jag möta Cherstin och hennes kompanjoner på Centralstationen i Göteborg och from there äre bara nöjjen!
Söndag kommer bli så grymmt! Har stora förhoppningar på att dagen ska bli en vacker sådan.

Kommer tillbaka till Crowborough på Måndag så förvänta er ett snyggt blogginlägg om hur min sverigehelg har varit!

xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0