I beg my pardon, dear

Åååh. Det har verkligen inte funnits så mycket att blogga om i veckan!
Mitt hår har ändrat färg, vapen har opererats igen, Jennie blev sjukhussjuk, jag sjöng karaoke o.s.v.
Fredagskvällen blev hemmakväll med Watchmen på laptopen och gosande i soffan med lilla Bob.
Boy, den lilla valpen kan snarka! Måste försöka få det på film nån gång, låter som en vuxen man ligger på golvet och mullrar!

I lördags klev jag upp runt nio för att fixa klart här hemma och sedan bege mig till ett ställe jag aldrig varit förut; fotbollsplanen i Crowborough! Ett gäng killar jag och Jennie träffade förra helgen skulle spela i en miniturnering och tyckte att vi skulle komma dit och kolla.
Eftersom Jennie var i London med sin mamma och sina systrar tog jag med mig Hogan ut på promenad och efter många "excuse me, do you know the way to.." hittade vi planen!
Vädret var vackert men sällskapet sög. Killarna från förra helgen hälsade inte ens trots att jag och Hogan kollade på matcher i närmare tre timmar. Riktigt sur början på dagen!!

Gick hem och deppade ett tag innan Ellie tyckte att jag skulle bege mig in till T.Wells och käka BBQ, se skräckfilm och bada i poolen! Så det gjorde jag; packade in Hogan och bad+sovkläder i bilen, körde och köpte Ben & Jerry's Cookie Dough (det är en sorts glass för de som inte vet!) och ett par Bacardi Breezer!

Vi käkade gott med Jason som grillmästare, såg på finalen av Britain's Got Talent, käkade glass, badade i poolen, skrattade åt Bob och hans terroriserande av Ellies läxor samt såg på Paranormal Activity. Jag blev skrajj under sista scenen precis som sist. Can't help it, hon blir jävligt läskig där!!

Idag har jag bara vaknat, sett på tv, kört tillbaka till Crowborough med Hogan, duschat och fixat mat. Sitter och kollar igenom bilder från igår nu, närmare 250 stycken att sortera bland! Lär lägga upp en hop här när det är klart och fint. Flest bilder kommer dock upp på facebook. Så ni vet det. blogg.se's bilduppladdning är jättelångsam!

Hursomhelst.. ja.. Det var det. Lovveckan här är över och imorgon återgår allt till skolschemat för min del.
Chiao!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0