Möten som inte riktigt 'ger' något.

Igår, efter en hel del strul, satt jag i möte i två timmar.
Via datorn d.v.s! Enklast så har CC insett eftersom alla inte kan infinna sig på någon av deras mötesorter runt om i sverige!
Hursomhelst så var det en kille som hette Phillip som satt i två timmar och berättade om sånt jag redan visste.
För, som vissa kanske vet, så var jag på ett möte i Umeå för lite mer än ett år sedan då jag försökte komma iväg till staterna! Han pratade, jag åt en kaka, han pratade mera, jag satt och pixlade i paint, han pratade ÄNNNU mera, jag gick på toa. Underbart med onlinemöten!

Nu har jag iallafall fått en onlineansökan att fylla i och från igårkväll tills nu är jag klar med 95% av hela ansökan. Det ända som saknas just nu är ett personligt brev till eventuella värdfamiljer samt ett par referenser. Har två stycken säkrade här så ska bara gräva upp lite gamla kontakter och se om de kan tänkas stå upp för mig!

Ah. Ni kanske inte vill veta detta, men jag färgade håret igår. Igen. Det misslyckades och jag måste färga om det.
För nu är hela håret mörkråsa. INTE vad jag planerade!
Rött skare bli inom 3 dagar, för på Lördag flyger jag upp till Göteborg och på Söndag är det festival som gäller!!

Återkommer med mer info på mina ansökningar o.s.v.

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Rrrusty (-s)

medan du satt i möte var jag på bio och såg min nya favoritfilm! :D haha.



Kung dock att det går bra med ansökan. Var det bara du btw?

2010-06-16 @ 17:04:06

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0