Beroende och stolt

Ja, av tatueringar då såklart!
I lördags fick jag den färdiga skissen på min nya tatuering mailad till mig från tatueringsstudion och de sa att jag fick komma in när som helst för att boka tid för att få den gjord!
Så runt klockan tre var jag inne på In Skin med förhoppningar om att få en tatueringstid inom den närmsta månaden men kommer ut med en lapp där det står att jag ska vara tillbaka klockan fyra!

Är riktigt nöjd med nya tillskottet och lär definitivt gadda mig där igen!

Jag är tatueringsberoende, men det gör ingenting!

Kommentarer
Postat av: Ida

fett nice den blev =)

nu blev jag sugen själv på gadda mig igen...

2010-03-09 @ 20:23:39
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0