Family reunion imorrn! (close call)

Imorgon runt 8pm kommer mama, papa och bror landa på Heathrow airport här i England!
Jag ska såklart dit och hämta upp dem, men eftersom jag inte har nån GPS än (den kommer fram när racingen drar igång om 4 veckor) så drar jag med mig James som chaufför. Soft.

Familjen stannar tills.. på måndag tror jag? Inte 100% säker på när de skulle flyga hem igen och schemat vi har ser väl ut ungefär som såhär;

Onsdag:
De jobbar, flyger, flyger lite till och sen kör jag & James dem till Crowborough där de ska sova en natt på ett bed&breakfast som ligger ca 300 meter från där jag bor.
Jag sover i huset såklart, meningslöst att fixa rum åt mig när jag har mitt eget!
Torsdag:
De får vakna, käka frukost och sedan blir det väl en tur av huset här. Lär gå på en minut, haha! Paris är exalterad över att hon ska laga lunch åt dem, blir en traditionell roast dinner (till lunch huh..) och efterrätt!
Värdfamiljen min ska sedan hoppa på ett plan på eftermiddagen och beger sig till Kambodja & Thailand fram till den 10'de.  Denna natt ska alla sova i Jasons hus, billigt bra och nära till stationen i Tunbridge Wells!
Fredag:
Beroende på när vi drar oss in till London blir det väl en tur genom Tunbridge Wells, annars tar vi allihop tåget till London och sen får vi se om det blir the tube, taxi eller till fots när vi beger oss till hotellet!
Här kommer något att hända som lär vara roligt också, har abra ingen aning om vad ännu.
Lördag & Söndag:
Madame Tussauds, London Eye och We Will Rock You ska få plats här, awesomeness!
Ska dra runt dem till alla ställen man bör se och ta en massa bilder såklart.

Hoppas de får med sig Djungelvrål, Ahlgrensbilar och mixat lösviktsgodis! ♥
Dessutom ska bror äntligen få sin födelsedagspresent. Han fyllde är 9/2 så antar att jag är liiite sen. Hoppas presenten gör upp för detta.

Cheers!
(angående rubrikens close call, "imorrn" är iorrn här. Klockan är bara 23:52 här så det är fortfarande 30/3!)

Kommentarer
Postat av: Lotta

We Will Rock You hörs vara riktigt bra ;D

2010-03-31 @ 15:45:42
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0