Igår var man till Brighton

Yees. Igår for alltså Max iväg med sin pappa till Sydafrika och gjorde mig tillfälligt arbetslös. Till viss del. Städar huset varje dag nu och tar hand om hunden istället..
Hursomhelst så tar husstädningen max 2 timmar och sedan har jag resten av dagen ledig. Då måste man underhålla sig själv utanför huset innan man blir galen, därför tog jag och James bilen till Brighton och spenderade ett par timmar där med att gå runt i staden och ut på piren, jag med kameran i högsta hugg och iskalla fötter efter ett helhjärtat försök att känna på vattnet! Och jo, jag tog av mig skorna innan jag klev i, men Converse är inte sådär jättevarma och sockarna blev dessutom blöta.
Till lunch blev det KFC, underbaaart gott, i en liten park med utsikt över havet och den gamla piren. Se bilderna nedan!!








Alla bilder är © Ida Norberg 2010

Ni är oerhört dåliga på att kommentera har jag märkt!
Får som mest en kommentar i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med film. mer sånt! jag har burit Kjelle! /Far

2010-03-16 @ 19:21:02
Postat av: Sofie

Vilka härliga bilder! Jag åker till Brighton i sommar, ska plugga engelska där i en månad. :)

2010-03-30 @ 18:06:02
URL: http://cofie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0