Ledighet kommer snart!

Igår var jag ut med Steph och två helnya au-pairer. Trots att jag tänkte stanna hemma och sova.
Hade iallafall roligt och vaknade i Jason's hus med ont i ryggen och fräsigt hår. Max skrattade för att det ståd åt alla håll.
Dessutom såg jag vilda kaniner när jag gick hem! De var så söta och riktigt livrädda.
Igår fick Ellie dessutom höra av en av hennes kompisar att hon hade två biljetter över till You Me At Six's gig på O2 Brixton Academy i London till nästa lördag! För £20 får jag då följa med som deras responsible guardian och se ett band som jag gillar! Toppen!

Idag ska jag visst ut igen med tjejerna, tog det lugnt igår och ska nog ta det lika lugnt idag. Hoppas att den lilla homosexuella killen som misstog mig för en kille igår inte kommer vara på Beluga.. Det kan bli konstigt.

På måndag åker Max med sin pappa till sydafrika och ger mig halvledigt i 2 veckor förresten! Kommer bara ha städandet att göra här i Crowborough och kommer inte få lika mycket i lön, men det gör inte så mycket!
30'de kommer han hem igen och 31'a kommer min familj över!
Sedan åker hela värdfamiljen iväg rill Kambodja och Thailand 1'a april och lämnar mig med hus och hund i två veckor!
Första 5 dagarna kommer vara upptagna av familjen, sightseeing och London men har ingen aning om vad som kommer hända sedan men har en massa au-pairer att umgås med så det ska nog lösa sig!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0