Soliga veckan!

Yes! Sedan i måndags har det varit solsken här! Varje dag. Börjar faktiskt fundera på om man sover..

Iallafall så är det mest spännande som hänt här faktumed att jag färgat håret. Igen. Denna gång blev det chokladbrunt och ingen konstig blekning eller så. Nu kanske håret får vila ett tag.
Ikväll ska jag ut med au-pairtjejerna i Tunbridge Wells, verkar som om vi blir ett gäng!
Har insett att jag behöver fler par skor, däribland ett par gympadojjor och ett par finskor. Eller kanske kan kalla dem utekvälls-skor. För finskor är för fina flickor.

Bild på håret slängs väll upp när jag fixat en bra bild.
Nu ska jag ner och torka om köksgolvet eftersom hunden hittade en lerpöl ute i trädgården. Ljust golv + lera + hund = tassavtryck. Inte fint.


Kan passa på att gratta mormor Gun i efterskott också!
Hoppas du hade en bra födelsedag och att havet inte skrämdes!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lilla Ida, det blir nog så bra med håret ska du se, don't worry! Låt det vila nu. Jag vill till London och shoppa skor!

2010-03-06 @ 16:33:39
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0