Vårväder i England

Det är vår! På riktigt.
Ni svenskar kanske inte känner av det, men här skiner solen, gräsmattora är gröna och det ligger roadkill lite överallt. Vår.
Eftersom Max har karate till 16.45 på Tisdagar passade jag på att ta en runda själv i Tunbridge Wells efter att ha kört Paris hem till Jason.
Jag hittade till parkerkingshuset, parkerade fint, betalade för parkeringsbiljett och hittade in i Victoria Place aldeles själv! Synd bara att cd-spelaren i bilen är pajj, annars hade stämningen varit perfekt.
Vandrade runt och letade efter t-shirt men hamnade på Starbucks efter ca. 10 minuter. De vet vad jag brukar beställa nu..

Försökte verkligen hitta t-shirts sedan men det gick inte så bra. Kom hem med detta istället;
- Muse's 1'a album Showbiz
- Brun(!) hårfärg
- En The Joker-pin
- Tandkräm
- Ett paket mint/körsbär tuggummin (euw)
- Brevpapper & kuvert

Hårfärgen kan bli spännande, sist jag färgade håret i någon normal färg var väl när jag var 14-15 år. Gillar inte detta, tror det är ett tecken på att jag håller på att bli tråkig.
Eller nä, inte tråkig just nu iallafall. För jag highfivade en okänd unge idag på Sainsburys!
Varför? För att han skrek Star Wars!! och pekade på min awesome Star Wars-tee. Ungen var awesome, sådetså!

Här kommer ett par bilder bara för att jag vill göra er lite avundsjuka!!

Vårväder i Tunbridge Wells!

Vårblommor i Crowborough



Kommentarer
Postat av: Hasse =D

Härligt!

Jag saknar en "Gilla!"-knapp här på bloggen. Dom borde fixa in en sån... ;D

2010-03-03 @ 14:38:05
Postat av: lotta

Åååh vad härligt med kära London! Underbara London, med dess riktiga vårkänslor! Här är fortfarande polarisen kvar, lol. Sitter på jobbet och försöker käka lunch, men usch så knackigt det går X.X Underbara unge som hifive'ade till din star wars-tröja!

2010-03-04 @ 12:25:17
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0