Helgen som var tokig och rubriken som sög

Åååååh hej.
Fredag var alltså ingen bra dag för mig, först ställer The Used in Pier Pressure, sedan är Max pappa (min värdmammas exmake) ett arsel, efter det väntar jag på bussen till Tunbridge Wells i nästan en timme utan att den dyker upp. Samtidigt som jag väntar på bussen blir en gammal gubbe (såg ut som en uteliggare) slagen blodig av en arg snubbe. Blev lite skakad men vågade inte ringa polisen eftersom jag var rädd att den arga snubben skulle hoppa på mig när han insåg att det var min förtjänst att han blev arresterad.
Jag satt bara lugnt kvar vid busshållsplatsen tills jag fick ett sms av Paris där hon sa att jag skulle ta bilen in och parkera den hos Jason.
Gjorde då detta, körde den olagliga bilen och parkerade den. Fick sedan promenera i uppförsbacke 30min upp till Jennie.
Efter någon timme där var det dock dags att gå vidare så vi stövlade ner till tågstationen och tog tåget till Tonbridge för lite festande!
Tåg tillbaka vid 00:16 och sedan hemgång till Jennie och Alving and the Chipmunks på Jennies laptop innan vi somnade.
Vaknade 9 och var pigga och sånt. Konstigt eftersom alkohol vanligtvis inte har den verkan på människor..

Hursomhelst så spenderade vi dagen på stan, käkade brunch i foodcourten på Victoria Place, blev nudlar och kyckling för mig, och tog en kaffe på Starbucks. Mötte upp med franska Margaux och promenerade runt lite.
Jag köpte löshår och sitter just nu med långt röd/svart hår och är nöjd!
Det blev bestämt att vi skulle spendera ännu en kväll ute så blev till att göra sig iordning igen och dra ner på puben!

Fick dock ett samtal från Jason när jag satt inne på Cassidys där han undrade om någon sett till hunden. Eeh, jag trodde att de skulle vara hemma så nej, ingen hade gjort det och ingen hade nyckel tydligen.. Utom jag.
Så Jason betalade en taxi att ta mig till Crowborough, vänta utanför medans jag släppte ut Hogan och gav honom mat för att sedan fara tillbaka till T.W och puben. Lätt värt va?
Provade förresten på en annan nattklubb igår! Pitcher & Piano hette stället och det var smockfullt!
Man kunde inte ta sig någonstans utan att bli mosad av folk!
Kvällen blev inte så rolig och vi sov till 13:30.. Efter det sov vi lite till, såg på film och 19:17 var jag tillbaka i Crowborough igen. PHEW!

Här får ni en bild på mitt nya hår förresten!

Långt och mysigt!
Nu blire sova, see ya!! xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0