London is the reason (to why I feel like shit now)

AAGH! Igår och idag blev inte som planerat!
Eller ja.. passade på att skaffa en ny piercing igår. Vilket var bra. För det gjorde att jag inte kunde spendera pengar på någon form av alkohol!
Hursomhelst blev det massa tjaffs på Beluga (jag fick bl.a ljuga om att jag hade brutna tår för att få komma in. man fick inte ha på sig "gympadojjor" och jag hade mina Converse.. kom dock in ändå p.g.a min superlögn!!) sedan blev folk osams och vissa aldeles för alkoholpåverkade.
Skulle sova hos Jennie och fick dra en väldigt berusad Jennie hem runt kl.3 på natten och somnade runt fyra.

Skriver mer om helvetet som var idag imorgon. Behöver få upp värmen och se till att jag inte får köldskador! Sverige må vara varmt och vårigt nu, men i London är det fan alltid kallt och pricken över i'et idag var ösregnet.
Mer om det imorgon som sagt!

Sista gången nu pappa - ERA BILDER FRÅN LONDON VAFAN!?
Vem är seg nu?

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahaha fail! :(

2010-05-17 @ 13:51:32

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0