Tiden bara gick

Aaah!
Här var det ett tag sedan man textade fram något!
Har inte hänt något spektakulärt riktigt så har sparat gobitarna (som är nästintill obefintliga) tills idag!

Så.. i veckan har inte mycket hänt, Bob har skitit inne en hel del och blivit opererad.
Bob ska bli opererad igen av en annan anledning till veckan. Varje operation kostar runt £200 styck - det blir mer än 2000kr på en valp vi inte ens haft 2 veckor. Wow.
Bob kan nu kommandot 'sitt' följt av en high-five!

Jag och Jennie var på ölfestival utan att dricka öl. Jag vet inte riktigt varför men vi hade trevligt i vilket fall!
Oooch idag färgade jag håret. Igen.
Eller, ska jag vara ärlig så färgade jag av det också. Gick från brunt till orange/blond och sedan till.. rött!
Fast det är mer orange/rött. Blir till att inhandla en lite mörkare rödfärg imorgon.

Cheers!

Som svar på en fråga jag fick; yes, jag fixar håret hemma i badrummet själv.
Med väldigt varierande resultat dock..

Kommentarer
Postat av: nora

det är jättesnyggt iaf! :D

du färgar hemma och inte hos frisören va?

2010-06-01 @ 18:41:44
Postat av: Devinia Euvel

sv - II är garanterat dyrare, vilket jag inte riktigt har råd med nu. ;P Jag kör på det billigaste bästa tills jag blir rik. x)

2010-06-05 @ 02:05:48
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: Devinia Euvel

Alltså .. haha .. jag var full igår kväll när jag svarade på din kommentar.

Jag uppfattade inte riktigt var du egentligen hade skrivit.

Men i alla fall. Jag svara ordentligt nu.. II som jag beställde igår kostade 1129 kr, så jätteöverdrivet dyrt var det inte.

2010-06-05 @ 10:46:28
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0