..as I got on a flight and left it all behind

Nu är allt färdigbokat.
Flyger mitt på dagen den 19'de November från London Heathrow till Stockholm Arlanda. Tar sedan tåget direkt därifrån till Sundsvall och där blir det antingen buss upp till Ö-vik eller så kommer någon av föräldrarna och hämtar mig.

Bokat och klart. Yes.
Dock är Paris.. arg(?) på mig tror jag. Gick ner och sa "allt är bokat och klart!" och hon sa "visst är det 19'de December du åker, va?". Eh. Jag har sagt till henne ett bra tag nu att "jag stannar inte i December alls, åker hem nånstans i mitten/slutet av November" men det har tydligen inte gått in.
Hon håller på att försöka fixa skjuts och sånt åt Max nu, hon får skylla sig själv över att inte ha lyssnat! Sa klart och tydligt i Fredags att jag bara hade två veckor kvar här nu. Hon får fixa det själv, är bara så irriterad på henne! Istället för att köpa mat så vi har något annat i kylskåpet än mjölk och en grönmögelost så har hon köpt sig själv ett antal drinkar i helgen. Skitbra.

ÅÅÅH. Kommer bli skönt att slippa båda två nu, Max går mig på nerverna rejält med sina svordomar och sin ständiga otacksamhet och spydighet.

Whatev. Här får ni en bild på kängorna jag köpte igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga skor !

2010-11-08 @ 17:19:20
URL: http://fightitorletitgo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0