Dear Santa, I just want some stuff. Been good? Uh.. Okay?

Försöker komma på vad årets önskelista kommer innehålla.
Har en liten start här;

• $Dollar$ - Sånt betalar man ju med i USA. Känns ändå rätt nödvändigt.
• Fisheye Lins - Kameran har länge klagat på bristen av just en Fisheye lins. Tradera eller e-bay ftw.
• Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys - My Chemical Romance nya album. I need it.
In-ear hörlurar - Mina 300kr KOSS in-ear pajjade i England och lämnade mig med orginalhörlurarna. Ouch.
• Pluggar. Typ 10mm iaf - Har man väl börjat töja öronen vill man bara ha dem större. Mina 8mm är "för små"..
• En riktig polaroidkamera - De. är. så. coola! Vill ha, vill ha, vill ha!
• Extern hårddisk i mindre format - Sure, min nuvarande har 1TB (1000MB) men den är stor och klumpig..
Matchande piercingsmycken - Två 8x10mm segmentringar, jatack. Spiderbites ska se ut som spiderbites!

Uuh.. Det var nog allt jag kan komma på just nu. Och då pressade jag min ändå..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0