Lättroad

Förut höll jag på en massa med att hjälpa folk få upp nya designer på deras bloggar.
Nu är jag tydligen på G igen!

Här är fyra bloggar jag stylat och haft mig med, gamla och nya:

Angelica - snart au-pair i South Orange, New Jersey
Emelie - snart au-pair i New Canaan, Connecticut
Denice - au-pair i Seattle, WA
Caroline - au-pair i England (my partner in crime!)

+ att jag bortfarande håller på med en massa detaljer på mig egen.
Nån gång måste man ju utnyttja vad man lärde sig i skolan..

Ska boka biljetter till Sverige nu snart. Ser ut som att jag flyger hem om ca. 17 dagar. Usch.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aah, önskar att jag var bra på sånt. Jag borde gjort om min för fem månader sedan, jag bor ju liksom inte i NY längre.. men jag är så kass så den är kvar :P

2010-11-02 @ 23:28:38
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0