Slowdancing in the spöregn

Jag. har inte skrivit så mycket här i veckan, nej. Har inte varit så mycket i  händelseväg förän id.. wait.. igår! Är ju Lördag as I write. Hum..

Hursomhelst så blev det vanliga rutinerna i veckan, kliva upp, fixa frukost, stryka Max skoluniform, köra till skolan och sen köra hem och städa. Om och om igen. 

MEN. Fredag var bra dag! Kom hem 9 efter att ha kört Max till skola och Paris till jobb och så fort jag kom hem däckade jag på sängen och sov till 12. Najs. Städade till ljudet av ösregnet som pågick i stort sett hela dagen. Riktigt äckligt blött överallt!

Orkade inte dra ut och festa eftersom mitt avskedsparty är idag (Lördag) och det lär bli livat. Istället fick jag tag på Daniel och vi tog min bil ut till Odeon för att gå på bio!!
Blev Jackass 3D och jag kände mig badass i mina 3D-glasögon!
Filmen var kung, men för er Jackass-hatare lär den vara äcklig och bisarr. Vilket den var. Fast bara på det bästa sättet!

Körde tillbaka hem, stannade med Daniel på The Cross och småpratade innan han skulle möta upp med sin flickvän och jag skulle bege mig hem för att surfa på nätet tills jag nästan stupade. Trött nu va!
Idag på dagen tänkte jag dra upp till London en sväng. Sista svängen. Det smärtar lite! Faktiskt, smärtar mycket, har blivit riktigt fäst vid den staden. Har också insett att jag troligtvis besökt London mer än Stockholm. Jäkla norrlänning man är asså.

Nu; sova och sedan vakna, panika, köra till T.Wells, hitta Sophie och tåga upp till hufvudstaden. Awesome.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0