Allt och inget men det mesta

&Igår fick jag hem en hög papper från CC!
Det var bl.a förberedelse grejer som ska läsas igenom samt papperna jag behöver för att ansöka om mitt amerikanska visum!
Började lite smått med det men något ville inte funka (kunde inte fylla i vilken utbildning jag gått) så jag skjuter upp på det ett tag. Fick tid på Amerikanska Ambassaden i Stockholm 20'de December. *host* Hur tänkte de då?!
Kommer vara totalt julkaos ju!

Iih. Det är 79 dagar kvar tills jag flyger över till New York. GALET!

Är så mycket jag vill se och göra i USA. Listar lite nedan:

• Se Frihetsgudinnan (detta kommer jag göra. Ett par gånger.)
• Besöka Californien och allt som hör till (Hollywood-skylten, Santa Monica Beach, Golden Gate Bridge o.s.v)
• Spatsera runt på Time Square och le
• Se Grand Canyon
• Fika i Central Park
• Åka skridskor på Rockafeller Center
• Gå på konsert i Madison Square Garden
• Bila ut på Florida Keys
• Lära mig New Yorks tunnelbanesystem utantill (Är absolut inte 100 på London's än, klarar mig och så men lär spendera mer tid i centrala NY än London..)
• Kuta runt på Jersey Shore bara för att jag kan
Fara till Hoboken bara för att namnet och sammanhanget jag lärde mig det i ger mig rysningar
• Stalka en massa kändisar och smygfota dem som en tvättäkta paparazzi. Tihi.


Och sånt.
AAH. Kan inte fatta att jag faktiskt ska dit!! lt;/span>
Men just nu lever jag ju här i England och det är inte så pjåkigt det heller! Återkommer så snart jag kan om dagens besök i Brighton!

over and out




Kommentarer
Postat av: Sandra

NYs tunnelbanesystem är sjukt mycket lättare än Londons ;)

2010-10-18 @ 00:14:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0