Camden Market och vädret var strålande!

Dagen kortfattat i punktform.

♦ Tåg in vid 12:47 och inköp av Day Travel Card för £18.10 (ouch!!)
♦ Fantastiskt väder! (Nästintill sommarvärme och molnfri himmel!)
♦ Jennie köper burgare i 30min på Charing X. (Burger King var CP)
♦ Tunnelbana till Camden. (wroooom!)
♦ Fönstershopping på Camden Market (LOVE IT!!)
♦ Käk i form av nudelwook. (körde tydligen vegetariskt..)
♦ Tunnelbana till Primark + kolla på resväskor. (£35 istället för £75 låter väl bra?)
♦ The tube till CX där alla tåg är inställda (anledning, läs nedan)
♦ Båt har kört in i Hungerford Brigde p.g.a extra högt tidvatten. (månens fel..)
♦ Ze tubeee till London Bridge. (fan va svettigt det är under jorden!)
♦ Tåg tillbaka till T.Wells. (och köra hem)


Skön dag som fan, synd att mitt Day Travel Card kostade en tredjedel av min lön här..

Lite bilder från dagen!



Caroline på CX ♦ Carro och Emma i tunnelbanan ♦ Jennie och jag in da tube ♦ Camden Market!


Camden ♦ Mina svenska tjejor!



Camden ♦ mitt käk



Camden ♦ glada brudar som inte alls är vilse

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fina bilder ^^,

2010-10-14 @ 14:09:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anna T

Ååh älskar camden town <3.

Saknar :(

2010-10-21 @ 14:47:34
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0