Det är officiellt - 4'de Januari ftw

Ännu ett mail i min inkorg under dagen, denna gång från CCUSA där det stod att jag nu kunde se hela profilen min familj lagt upp samt bilder och sånt! Yay!
Mitt flygdatum är också konfirmerat, 4'de Januari kommer jag befinna mig på Arlanda för att sätta mig på ett plan mot USA! Körsta fyra dagarna kommer bestå av skola, tro det eller ej!
Alla au-pairer ska gå igenom ett par kurser med säkerhet runt barn och om allt som har med jobbet att göra!

Den 8'de kommer jag sedan bli hämtad av min värdfamilj på skolan för att sedan köras ut till Queens.

Får rysningar bara jag tänker på det!

Hursomhelst så var det det..

Här i England flyter allt på, Max är lite grinig och allmänt oförskämd då och då men idag var allt helt strålande! Särskilt vädret, det har regnat i veckor nu och idag fick man känna den kalla höstluften istället för.. den blöta luften. Mitt hår har inte diggat vädret!!

Imorgon bär det av till T.Wells för att träffa tjejerna och för att gå på våran veckoliga karaoke! Kanoners dårå.

Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Oj såg nu att du åker 4e januari :) Så sjukt, jag åkte 4e januari(2010) till au pair skolan också :D Var au pair i denver, men bara ett par månader hehe :)

2010-10-14 @ 11:21:20
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0