New York i December?

Åååh!

Jag skakade och sluddrade, fnissade och glömde orden. Men nu har jag suttit igenom ett över en timmes långt Skype-samtal med värdfamiljen i New York!
De var jättevänliga, skrattade och berättade om hur det skulle vara att bo med dem, frågade en massa om mig, om vad jag gjorde just nu och om Sverige. "Isbjörnar på gatorna? Noooope!".

Barnen dök upp lite då och då på rutan, pojken fnittrade sig förbi snabbt som en blixt och hans storasyster åt ett äpple och försökte undgå att bli filmad!
Vi ska höras mer i veckan, men jag hoppas verkligen på denna familj!
Om det skulle bli så att vi bestämmer oss för varandra vill de ha dit mig i slutet av December eller början av Januari. Hade ju planerat att stanna här i England tills Januari men blir det NY för mig måste jag nog hem i November redan för att fixa med allt som ska ordnas med i Sverige.

Såsom:
* Läkarunderskötning
* Visum-ansökan på Amerikanska Ambassaden i Stockholm
* Papper papper papper papper som ska in och iväg och överallt

Verkar som om mina planer på att se bandet Young Guns 30/12 här i T.Wells kommer gå åt skogen, men HALLÅ, det är en liten skitsak jämfört med detta!

Såå.. Åh. Hjärtattack! Panikattack! Ångest..? Nä. Bara glad! Detta var ju vad jag ville förra året, och det faktumet har inte ändrats!

Kommentarer
Postat av: Ida

YEAAH VAD KUL :-D

säg till hure blir ;)

2010-10-04 @ 07:42:19
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wiiie! va roligt! :D:D

2010-10-04 @ 12:15:58

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0