Jag ligger ju typ efter bah dårå

Lite kanske.
Hade en vild helg med utgång Fredag, bilkörning ner till Brighton på Lördag och sedan fest och grattande av franska Sophie! Söndagen börjades någon gång mitt på dagen då Caroline körde oss till McDonalds och vi käkade massa mat innan vi nästan blev inlåsta i köpcentret!
Fredag blev jag och Jennie raggade på av ett gäng 17-åringar då vi satt i en park och pratade (*hostsmakadepålitealkoholhost*) och vi blev bjudna på taxin hem till Jennie av ett par killar vi träffade utanför en av nattklubbarna i stan. Stabilt!

Lördag vaknade vi typ 1. Vid 3 var vi nere i Brighton (fick stanna en massa längs vägen eftersom Jennie inte mådde kanoners) och shoppade lite på Primark innan vi satte oss på stranden vid piren och käkade mukar och varm choklad. Jennie åt iof inget, men jag käkade!
Körde tillbaka till T.Wells och for direkt hem till Sophie för att ha lite förfest med Strongbow, pizza och The X-factor. Kanoners! Drog på p&p igen och kom hem och i säng runt 4-5.

Sov gott fram till 14:30 och sedan drog ett gäng på fem till McDonalds och Starbucks.
Riktigt härligt helg och den fortsatte igår på Sophies riktiga födelsedag då vi intog Operahuset för att födelsedagsflickan skulle få sig lite drinkar och sånt.
Hemma strax efter 12, väldigt trött, och somnade inte förän två på grund av att jag var för trött. Inte stabilt!

Idag var officiellt sista dagen på Max sommarlov. Imorgon börjar han på sin nya skola men idag var han där för att testa en simklass. Skolan är ju apstor!! Hittade nästan inte till badhallen och när vi sen skulle till skolans uniform-shop tappade vi bort oss lite.
Imorgon ska man upp 6:40 för att köra pojken till nya skolan vid 7:30.. Detta är inte roligt längre!
Seriöst. Har haft funderingar på att byta familj nu på slutet. Stod inte i mina arbetsplaner att jag skulle bo med en ensamstående mamma, får £60 i veckan, städa precis varje dag, torka upp piss och skit från hundarna och nu blir det ännu mer jobb. För samma pengar.
Bor dessutom 15 minuters bilresa bort ifrån mina kompisar här och ja.. Ska prata med Paris om framtiden här. Hoppas ju på att det ska gå till sig så att säga så jag får stanna året ut.
Funderar också på att skaffa extrajobb ex. barnvakta någons barn på dagarna mellan att jag städat huset och ska hämta Max från skolan vid 4:30. Skulle behöva de extra pengarna..

Räknar ner till Lördag nu dessutom! Har fått biljetterna till MUSE PÅ WEMBLEY. ÅÅÅÅH. Kommer bli fanatiskt och fantastiskt!
That's it.. HERÅ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom och jobba i min familj vettja ;)

2010-09-07 @ 22:58:13
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0