The killjoys are ready!

Inte så mycket författat här senaste veckan..
Kanske ska skriva ett par rader? Kej..

I Fredags var det en lugnt kväll fram tills midnatt då mitt favoritband, My Chemical Romance, laddade upp en video som teaser inför deras kommande album! Allmänt kaos uppstod i mitt huvud och det var svårt att somna! 4 år sedan de sist släppte något nytt likson..

Lördag mötte jag upp med Jennie i London och undrade varför det var extra mycket folk. Svaret kom i form av Påven som skulle ha någon sorts framträfande i Hyde Park. Delar av tunnelbanorna var nedstängda och det var floder av religiösa människor överallt!

Vi satt och käkade vid Marble Arch (ligger aldeles brevid Hyde Park) och fnissade åt alla med "I <3 The Pope"-skyltar och hemmagjorda t-shirtar..

Handlade ett halsband på Primark, tog t-banan till Charing Cross och Jennie åkte hem för att barnvakta. Själv tog man en promenad på ca. 40 minuter från CX till London Bridge, fotade lite och satte mig sedan på tåget tillbaka till Crowborough.

Kvällen spenderades i T.Wells med Sophie och Jennie på en nattklubb och sedan sov jag hårt hemma hos Sophie fram till 12..

Hämtade bilen innan 13:00 (parkeringstiden gick ut då..) och körde hem mig själv och Jennie till mig för att invänta roast dinner!
Vi väntade länge på den dessutom..
Dock fick jag en glad överaskning på twitter där MCR annonserade ett par spelningar till sin världsturné!! En av spelningarna är i London redan nästa månad och biljetterna släpps på Fredag! Gissa vem som måste gå?!?!

Måndag jobbade jag som vanligt och på kvällen mötte jag upp med ett gäng au-pairer i T.Wells i form av Jennie, Lauren, Louise, Roxana, Lorena och Iais, varav de sistnämnda är sprillans nya!
Vi pratade fram till 12 och sedan sov jag tills jag vaknade..

Tisdag var trög, jobbade hela dagen och var barnvakt på kvällen medans Paris jobbade natt.

Idag har jag städat, dragit på Starbucks och väntar nu på att Paris ska komma hem från Eastbourne med Max, han hade fotbollsmatch med sin skola mot en skola nere på kusten.
Imorgon ska jag äntligen klippa mig, var över 9 månader sist, och fixa till hårfärgen lite..

KRAM!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0